Wednesday, February 24, 2010

TVXQ details


aku ni mmg peminat TVXQ giler2 la jugak.. kalo korang rapat ngan aku.. korg akan taw la kegilaan aku kt dorg ni mcm mane.. nape TVXQ yg aku minat..?? coz mereka adalah TVXQ.. aku kagum dgn semangat dorg ni & kerjasama berkumpulan dorg.. bgus betul.. lagu2 dorg pun best giler kot.. hehehe.. TVXQ..!! saranghaeyo..!!


kat sini aku ks serba sedikit biodata dorg ek.. untuk pengetahuan umum.. =)

yang ni name dia Jung Yun Ho.. stage name U-know Yun Ho.. dia ni adalah leader bg group TVXQ nih.. brthday dia 6 februari 1986.. kampung halaman dia kat Gwangju.. yg bgus pasal dia nih.. dia seorg leader yg memahami.. pastu speciality dia lebih kepada dance.. kalo korg perasan.. kat mane2 mv or performance.. kebanyakan dance dia yg lead.. hehehe.. =)

yg ni pulak.. yg paling aku minat..!! name dia Shim Chang Min.. stage name Max Shim Chang Min.. dia merupakan ahli yg paling muda, paling kejam, paling pandai n also paling tinggi.. dia jugak paling suke buli junsu.. haha.. cute je gitu.. birthday dia 18 februari 1988.. dia ni anak jati seoul.. dia lahir kat seoul n membesar kat situ jugak.. kalo xsilap dia ade 2 org adik perempuan.. sgt caring.. perkara yg paling dia suke buat adalah makan.. 'ittadakimasu..!!'

nama sebenar Park Yoo Chun.. stage name Micky Yoo Chun.. aku slalu panggil dia micky je.. hehe.. dia suke gubah lagu.. for you guys information.. lagu Kiss The Baby Sky tu dia la yg compose.. dia lahir pd 4 jun 1986 kat Seoul.. pastu dia sekeluarga berhijrah ke Amerika.. then, after debut, dia pun kembali ke tanah air utk meneruskan perjuangan sbg seorg penyanyi yg berwibawa..

Kim Jae Joong.. stage name Hero Jae Joong.. ahli yg tertua dl group ni.. tp xde la tua mane pown.. dorg sume leh kire sebaya jew.. cume dia ni lahir paling awal.. birthday dia 26 january 1986.. hmmm.. tu je kot psl dia.. hihi..

last but not least.. Kim Jun Su.. or name lainnya Xiah Jun Su.. dia ni mmg selalu kene buli ngan member2 yg lain.. hehehe.. tp comel je dia nih kene buli pun.. haha.. birthday sebenar dia pd 15 disember 1986.. tp mak dia dftar lahir dia lmbt.. so birthday tipu dia jatuh pada 1 january 1987.. hmm.. bagus jugak idea mak dia nih kan..?? hehehe..

No comments:

Post a Comment