Wednesday, April 28, 2010

my SHINee little world

aku nih.. bwu jew nk bergelumang dgn shinee pulak.. hahaha.. since tgk hello baby la.. ape lg kan.. pastu dgr lagu2 dorg.. yup.. not all their song that i can accept.. x mcm TVXQ.. sume lagu aku layan.. tu la problem aku skg nih.. hehehe.. walau bagaimanepun.. mereka telah juge berjaya menarik perhatian aku.. so.. aku pun minat la dorg.. tp x sure la sampai bile leh tahan kan.. hehehe..


td.. sedang aku membace pop.. (exam dh dekat nih) and tgh dilanda kebosanan.. aku pun wat la sesuatu.. apekah..??


tada..!!!


P4271223

aku cut & paste gune gunting n gam gmbr dorg.. sumber..?? epop cina yg aku beli semata2 coz ade poster/ sourvinier TVXQ.. bergune jugak kan epop yg x dibuang lg oleh aku nih..?? hehehehe.. =)

No comments:

Post a Comment