Tuesday, August 31, 2010

beware..!!

seriously.. aku pun xpasan mnde2 cenggini.. hurm.. pasan ke x sebenarnye nih..? mcm pasan.. tp mcm xpasan jugak.. or mcm xperasan tp buat2 perasan.. xpun perasan tp buat2 xperasan.. uish.. melalut lak pagi2 buta nih.. hohohoho..

hari tu.. ilie ade bg link kt facebook saye.. tp bru hari ni saya bace.. nk taw link tersebut psl ape..?? ianya pasal Narsha (brown Eyed Girls)-Bbi Ri Bop A and Shinee-Lucifer punye konsep yg tersembunyi di sebaliknya.. dgn simbolik2 yg dorg tunjuk sume tuh.. mcm2 la.. nk taw lebih lanjut..?? sile klik di sini..

xsangle pulak aku there's also something wrong with kpop industry nowadays.. and i dont think only this two artists involved in this.. i think many more.. so.. need to be more careful afterwards.. so.. pasnih.. kene betul2 cermat la dlm memilih lagu.. huhuhu.. dulu aku ingtkan cume artis2 hollywood jek yg terlibat ngan bende2 cenggini.. sbb tu la aku berpaling tadah ke korea industry.. *aik.. bukan sebab korea lg hensem ke..??hihihi..* ni skrg ni pun korean punye entertainment nk jadik mcm nih.. ape yg patut saya lakukan..?? ottokaji..?? ottokaji..??

p/s: dh la aku rase mcm dh ter addicted pulak ngan shinee skrg nih.. huhuhu..

No comments:

Post a Comment