Saturday, September 4, 2010

kekonpiusan terlerai.. =)

dah lame dh aku terpikir bende nih.. and skrg baru aku terpikir balik.. n aku dh taw ape solution dia..


kenal x dengan minah ni..?? name dia Zhang Li Yin.. tp name korea dia Jang Ri In.. xkenal.?? ala.. dia la yg nyanyi lagu timeless ngan JunSu tuh.. xingt jugak..?? nh tgk video clip nih..



mule2 aku taw dia ade 2 name yg seakan2 lebih kurg.. aku terpikir gak.. pesal la yek.. and now aku dh dapat solution dia.. hahahaha.. mungkin ni cume assumption aku jek.. tp aku rase boleh digunepakai la.. hehehehe..

actually.. dlm tulizan korea.. xde huruf Z.. selalunye dia ganti ngan huruf yg same bunyik. yakni J (ᄌ).. and korea pun xde huruf L.. diganti dgn huruf R (ᄅ) .. so.. direct translate balik tulis name minah nih.. jadik la mcm nih.. 장리인 = Jang Ri In.. x gitu kwn2..?? hahahaha..

for you guys information.. my name liana also jadi riana (리아나).. kuang3x.. tp xkesah la kn.. coz sometimes bile tgk balik video2 or cite ke drama korea mane2.. korg akan dapati R = L.. hehehe..

gmbr ni saje je aku letak.. nk kasi jeles sama diri sendiri.. huk3x.. T_T bygkan la pompuan yg tgh berdiri tu adelah aku.. wah... dunia ni sungguh bermakna.. ;p tp of coz la aku nk diri sebelah changmin kn.. thanx ti jang ri in coz xdok sebelah dia.. hehehehe.. =)

No comments:

Post a Comment