Wednesday, September 22, 2010

JYJ fanmeeting @ Malaysia..!!


finally.. JYJ nk dtg Malaysia..!! betape gembiranya hati ini.. kn tmbh gembira kalo dicmpur ngan HoMin sekali kn..? huuhuhuu.. saya nk pergii....!!! masa dan tempat dia dh ok sgt2.. ngam giler r ngan jadual aku yg pack nih.. *pack la sgt..*

date: 16 october 2010
venue: midvalley exhibition centre
time:7.00pm - 9.30pm

harga ticket RM350, RM250 & RM150.. bergantung kt koordinasinye.. of koz la yg paling mahal kt depan batang hidung dorg jek and yg kt belakang just leh nampak byg2 je.. x gitu..?? tiket belum dijual lagi yek kawan2.. kalo ade yg tetibe jual tiket VIP tu sume.. itu adelah palsu..! sebab officially tiket mmg lom keluar lagi.. harap maklum..


event ni bulan depan.. so.. mmg kitorg kene betul2 tunggu mase tiket dia nk dijual la nih.. waaaa... kawan2 saye yg jadik pergi sume aim tiket RM 350 tuh.. at first.. saye cume aim yg tiket paling murah jek.. tp bila di'convince'kan oleh Iylia.. mmg rase berbaloi lagi kot kalo beli yg RM350 tuh.. ye x..?? aku rase kawan2 aku lagi semangat dari aku.. huhuhu.. rendah diri jap..

member2 aku yg kompem jadik pergi.. ni dia.. syazana, zati, iylia, abez, shire.. ilie..!! kamu xmo ikut ke..?? dorg sume xdtg sorg2.. dorg datang ngan member dorg jugak.. tp aku..?? huk3x.. *saje jek wat ayat tacing2..*

and the most important part..! ADE SESIAPA YANG NAK VOLUNTEER BAGI SAYA TIKET FREE..?? pleeaasseee.... *wat muke seposen yg super cute..!ahax~* tibe2 jek rase time2 mcm ni la best kalo ade boyfriend kaya..

aku: awak.. awak sayang saye x..?? *dgn nada manje..*
bf: sayang..~~ nape..? *balas ngan nada manje2 jugak..*
aku: awak2.. taw x siapa nk datang Malaysia 16 october nih..??
bf:16 october..?? hurm... *sambilberpikir dgn serius..* err.. xtaw la awak..
aku: ala... awak nih.. buat2 xtaw pulak.. *ngan nada ala2 majuk gitu..*
bf: sorry la awak.. saya betul2 xtaw nih.. bgtaw la saya.. pleasee..?
aku: ok la.. ok la.. saya gtaw la.. hehehehe.. actually.. 16 october ni JYJ nk buat fanmeeting kt sini..
bf: so..?
aku: saya nk la pergi..~*nada gedik2 gitu.. *
bf: pergi je la.. saya x halang awak pun..
aku: tapi ade 1 masalah la awak.. errr... *mood konon2-segan-tapi-mahu dh on..*
bf: ape pulak masalahnye..??
aku: errr.. tiket dorg mahal sgt la awak.. huhu.. *tarik muke mcm nk nangis sikit..*
bf: laaa.. tu je ke.. bape harge tiket dia..??
aku: err.. RM350 utk sorg..
bf: cis.. ingtkan mahal la sgt.. eleh.. setakat RM350 jek.. boleh la.. saya belanje..
aku: betul ni..?? thanx awak.. sayang awak..! *gembira yg xterkate la..!! hahaha.. =D*

teeeet... angan2 tamat.. tp kn best kalo dpt bf yg betul2 mcm tu.. huh.. harapan je la kn..? boyfriend2 korg penah x buat mcm ni kt korg..?? hahaha.. soalan xmasuk akal mlm ni..

the end..!

AKTF~

1 comment:

  1. eeee asyik ye!!! saya nak ikut!!!! tapi tak mungkin ye, saya ni tak leh lah pergi jauh-jauh macam tu. huik......

    ReplyDelete