Wednesday, September 29, 2010

JYJ in Malaysia full info




oh noooo...!!! andwae..!!! pelbagai macam agenda nye telah ditukar.. huaaaa..!!

venue: stadium negara
date : 17 october 2010
time: 2pm (errr.. mcm group korea 2PM lak yg nyanyi lagu again & again tuh..)


waaahh... di manekah sebenarnye letaknye stadium negara nih..?? cis.. name jek dak KL.. tapi stadium sendiri pun xtaw kt mane.. ala.. aku ni bukan la kaki mengexplore sgt pun.. kalo bemde2 yg aku rase xmo taw,, aku xamik taw.. hahahahaha.. stadium ni stadium bukit jalil ke..?? or stadium sukan ke.?? xpun stadium putra?? perghh... pelbagai persoalan timbul di benakku saat tgk venue dia ditukar dr midvalley ke stadium negara.. lantas.. dengan bantuan dr encik google. saya pun berjaya memperoleh map nk ke sane.. klik sini utk tgk map tersebut.. masalah venue dh setel..!


and the most important part.. harga tiket dia dh berubah..!! why..?? huhuuhuhu.. really hope harga dia turun.. and yes.. mmg turun pun..!! tapi.. bukan VVIP punye seat la.. VVIP seat korg nk taw bape harge dia..?? LAPAN RATUS RINGGIT MALAYSIA..!! giler..!! tu kalo yg 2 baris paling depan harga dia 1k.. x ke gile..?? waaa..!! saye perlukan ringgit..!! huk3x.. ok liana.. calm down yourself.. tarik nafaaaasssss... lepassss.. taaarrriiiikkk... lepaaaaassss... fuh~ tenang jap.. ok.. kite tgk harge2 yg lain yek..

RM 303 utk free standing kt bhgn rock zone..
RM 203 & RM 103 utk free seating..
RM 253 utk numbered seating..


err.. nk pilih yg mane nih..?? konpius kejap..

ok.. ini merupakan kedudukan dlm stadium tu nanti..dan ini merupakan suasana dlm stadium tu nanti yek..

errr.. sure 100% saye xmo seat..!! nak VIP jugak kalo boleh..!! huwaaaa...!!

setelah dipikir dhg masak2nye.. maka.. kami semua berkompromi nk amik yg free standing kt rock zone tu.. mane la taw kot2 rezeki dpt join sekaki ngan dak2 VIP.. xgitu..?? aku ngna ilie siap berangan lagi nk gi bermalam kt sane terus.. rock zone tuh free standing.. so.. kene la berebut2 sebab nk ke depan,kan..?? ye x..?? ilie dh siap sedia survey hotel2 yg berdekatan dah.. semangat kn kitorg be2 nih..?? hehehehe.. =p

owh.. lupe pulak nk cerita psl kelebihan tiket VIP nih.. mereka2 yg memegang tiket VIP nih.. dorg ade exclusive signing autograph and photo session dgn JYJ..!! tu yg aku rase mcm naaakk sgt27x tuh..!! i want VIP ticket..!! i want VIP ticket..!! tapi.. ia terlalu mahal buat diriku ini.. T_T

huwaaaa..!! really hope i can get the ticket..!!


kalo tetibe ade org kaya nk date ngan aku.. right away aku ckp yes..! tp ngan syarat belikan aku tiket VVIP nk gi JYJ fanmeeting nih.. hahahahaha.. errr.. over lak aku nih..

AKTF..!!

p/s: harga tiket VIP nih sedang di re-negotiate.. kalo la harga dia drop bwh RM500.. korg nak ke..?? hehehehehehe.. =p

No comments:

Post a Comment